Týdenní plán 18. 3. – 25. 3: 2020

Milí rodiče,

na tento týden dávám dětem méně cvičení, abyste měli více času na procvičování toho, co dětem nejde.

Ozvěte se mi, pokud budete mít jakýkoliv dotaz, prosím.

Úkoly najdete na https://cestina-4a.webnode.cz/ viz předchozí příspěvek.

 

Zde je plán na tento týden:

ČJ:

  • skloňování podstatných jmen str. 79 – 80, pracovní sešit str. 49

Nejprve si zopakujte skloňování podle vzoru píseň a kost.

Str. 79 – cv. 1a, cv. 2 – ústně,  cv. 3 – přepsat do sešitu, str. 80 cv. 1, 2 – přepsat do sešitu. 

Pracovní sešit str. 49

opakovaní pravopisu

Zkoušejte děti z vyjmenovaných slov. Měly by jejich řady umět vyjmenovat bez zaváhání. 

Učebnice str. 79 cv. 5, str. 80 cv. 4 – přepsat do sešitu popř. udělat jako diktát.

M:

  • procvičování na str. 40
  • opakování a procvičování

Procvičujte násobilku, protože ta je základem všech výpočtů. Děti často dělají v testech zbytečné chyby. 

Vlastivěda – dějiny: Život ve Středověku

Podívejte se na video a napište sloh (vypravování) o životě ve středověké vesnici.

Přírodověda:

  • vlastnosti látek str. 34 – 35 – hodina 18. 3.

Cíl: děti vytvoří zápis formou odpovědí na zadané otázky a přepíší do sešitu modrou tabulku na str. 35, ovládají převody základních jednotek viz odkaz níže

https://brumlik.estranky.cz/file/416/prevodysmes.htm

Jak měříme délku?

Které přístroje používáme k měření hmotnosti?

Jaké znáš druhy teploměrů?

Popiš dva základní body Celsiovy stupnice.

 

Test z ekosystému les se odkládá na první hodinu přírodovědy, kdy se opět sejdeme ve škole.

Na zopakování:

PREZENTACE-lesni-patra

 

Vlastivěda – naše vlast: počasí, podnebí str. 32

Cíl: děti dokáží vysvětlit pojmy počasí a podnebí, do sešitu si udělají zápis formou odpovědí na dané otázky:

Co je počasí?

Co počasí ovlivňuje?

Co je podnebí?

Jaké podnebí je na území ČR?

 

Anglický jazyk – dle skupin

Petra Kotápišová

pátek 20. 3.

–          PS 91

–          do sešitu nakresli mapku svého městečka – vymysli 4 otázky a odpovědi, jak se dostanu z jednoho místa na druhé (např. Jak se dostanu od kostela ke škole? – How do I getfromthechurch to theschool?)

–          opakovat – slovíčka, básničku

úterý 24. 3.

–          přečti si komiks v uč. str. 40

–          do sešitu si přepiš a se slovníkem přelož

o   swimming

o   running

o   playingfootball

o   cominghome

 

středa 25. 3.

–          do sešitu napiš odpovědi na otázky z uč. str. 41 (otázky nahoře, odpovědi podle obrázku; např. Kim likes dancing)

–          do sešitu nakresli a napiš 3 věci, které rád/ráda děláš (např. I likewatching TV)

čtvrtek  26. 3.

–          https://www.youtube.com/watch?v=36n93jvjkDs

–          do sešitu napiš dny v týdnu podle uč. str. 42/nahoře a přelož do češtiny

–          do sešitu doplň chybějící písmena dnů v týdnu

–          WEEKDAYS (missing vowels)

M __ N D __ __

T __ __ S D __ __

W __ D N __ S D __ __

T H __ R S D __ __

F R __ D __ __

S __ T __ R D __ __

S __ N D __ __

 

–          PS 52/2

Julie Drahorádová

Lucie Buňková

Martina Svobodová
 
Prosím , odevzdávat, posílat úkoly, jsou známkované, i když nebude úkol odeslán. Děkuji.
 
Prac. sešit : str. 40, 42, 43 /cv.2
 
Zapiš do slovníčku a nauč se slovíčka 5.lekce celá.
 
Učebnice str. 35, 36, 37 přečti, nauč se spojení například: Go straight, turn right, turn left etc……
 
Přeji hlavně zdraví, M.Svobodová

 

Děkuji

Dragounová

Comments are closed.